چرا ساخت وب سایت با وردپرس در بین عموم دوستداشتنی شد؟
نوشته شده توسط : علی پور

چرا ساخت وب سایت با وردپرس در بین عموم دوستداشتنی شد؟

۳- واهمه تلف کردن

عموم می‌ترسند آنچه را که دوست دارا‌هستند از دست بدهند. این زمینه در تمامی‌ی اشخاص وجود دارااست. طراحی سایت در مشهد   عموم مدام می‌ترسند زمان به اشتراک گذاشتن لحظات خویش را به دیگرافراد از دست‌بدهند. و به همین ادله میباشد که بطور تروتمیز حالت خویش را در کانال‌های اجتماعی بروزرسانی می‌نمایند.

 

همینطور عموم می‌ترسند مجال دیدن شرایط (Status) دیگرافراد را از دست بدهند، بدین ترتیب بطور تروتمیز کانال‌های اجتماعی خویش را تحلیل می‌نمایند.

 

واهمه از دست‌دادن، عموم را ترغیب به مبادرت می‌نماید. این فعالیت به اشخاص علت میدهد تا پیش از اینکه متاع تماما فروخته گردد، آن را خریداری نمایند.

 

 

تصویر جنس و تعداد ما‌نده از آن

۴- ساخت و ساز علت با کار متقابل

عموم در قبال اخذ سرویس ها مجانی به شما اعتماد می‌نمایند و داده ها خویش را در مشت شما قرار میدهند. این روز ها عموم از به اشتراک گذاشتن داده ها فردی خویش می‌ترسند.

 

درصورتی که به ما اعتماد نکنند، تبدیل بازدیدکننده به هر که برای تثبیت‌اسم در اینترنت‌وب سایت شما درخواست میدهد بسیار نقص‌ میشود. پیش از اینکه از کاربرانتان چیزی بخواهید، خدمتی را به آن‌ها ارائه دهید.

 

ارائه کتاب، گزارش و جایزه مجانی مثال‌هایی از ساخت و ساز علت در یوزرها میباشد.

 

 

تصویر سئو و پیوند نام نویسی فراگیری بدون‌پول

۵- سنجیده جلوه دادن در پباده سازی

عموم مبنی بر شعور و شم‌شان تعیین می‌نمایند.

 

 

تصویر کیک وسیع و کوچک در زمینه ی پباده سازی سنجیده

نمونه: دقت داشته باشید که مشتریان رغبت دارا‌هستند مورد SMALL را گزینش نمایند (به جهت اینکه ارزان خیس میباشد) و شما دوست دارید جنس LARGE را تبلیغ نمایید تا فروش بیشتری داشته باشد. به همین عامل بایستی آیتم‌ی دیگری را اضافه نمایید که یه خرده کمتر از LARGE میباشد.

 

 

تصویر کیک پهناور، کوچک و میانگین در پباده سازی سنجیده جلوه دادن

اینک مشتریان رغبت دارا‌هستند آیتم MEDIUM را گزینش نمایند (زیرا این گزینش برای آن ها مطمئن‌خیس میباشد). البته آنان متوجه گردیده‌اند که آیتم LARGE تنها یک‌سری دلار بیشتر از MEDIUM میباشد. به این ترتیب، آن ها تصمیم می گیرند آیتم LARGE را گزینش نمایند.

 

۶- عدم بضاعت و توان در تصمیم‌گیری

در صورتی‌که مورد‌های متعددی وجود داشته باشد، عموم در تصمیم‌گیری در گیر سردرگمی میگردند. در‌حالتی که یوزرها با وسعت متعددی از گزینش‌ها رو‌به‌رو شوند، در گیر نوعی پارادوکس میگردند و این منجر تولید گیجی و سردرگمی در آنان گردیده، در سود محل را سوراخ می‌نمایند. به این ترتیب پایین آمدن تعداد گزینش‌ها به یوزرها یاری می‌نماید گزینش سریع‌تری داشته باشند و جای را سوراخ نکنند.

 

 

خیل عظیم فرآورده و عدم توان در تصمیم گیری

۷- اجرو پاداش‌های متناوب

عموم اجرو پاداش‌های گوناگون و متنوع را دوست دارا‌هستند. اجرو پاداش دادن به یوزرها بصورت اثبات و متغیر، به مخاطب علت میدهد که به تعامل با کسب‌و‌‌‌‌فعالیت شما ادامه داده و خرید بیشتری انجام دهد. همینطور درگیرکردن استفاده کننده با طرز های درگیر‌کننده مانند گیمیفیکیشن تاثیرگذار‌خیس میباشد.

 

 

تصویر اجرو پاداش یک فرآورده

فیض‌گیری:

همگی این نکات روانشناسی‌ در هر پروژه‌ای که روی آن عمل میکنید قابل به کارگیری وجود ندارد. این موردها بایستی بر طبق متن‌، یوزرها غرض و ماهیت متاع به شکلی خردمندانه به کارگیری شوند. برخی اوقات به کارگیری بیش تر از حد از این نحوه‌ها منجر القای حس فریب‌خوردگی در مخاطب می‌گردد و متاع را به سمت فساد می‌کشاند. هنگامی شما در طول پباده سازی جنس، سبک‌های خیالی را در لحاظ میگیرید، میتوانید با پیروزی کاری نمائید که کاربرانتان وادار به به کارگیری از مال شما شوند.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: